zondag 26 juni 2011

Magnolia Magic Kaart





Dit is een Magic Kaart. Door de neuzen op You Tube kwam ik een filmpje tegen van Splitcoast Stampers waar ze een magic kaart maakten. Dit vond ik zo leuk dat ik het ook eens wilde proberen, naar drie pogingen is het toch gelukt. Het is redelijk ingewikkeld, maar zo leuk om te doen. De stempel is natuurlijk van Magnolia en het design papier is van de Boeken Voordeel. De takjes het ik uitgestanst met een stans van Stampin' Up.

TIP: Je hebt voor deze kaart een transparant sheet nodig. Deze vind ik erg duur in de winkel, maar ik heb het anders gedaan. Lang geleden heb ik een lamineerapparaat gekocht bij de Aldi plus plastic sheets die je darvoor nodig hebt. Dit was niet erg duur. Ik haal dus zo'n sheet zonder er iets tussen te doen door het apparaat en dan het je ook een tranparant sheet!!

Als je naar You Tube gaat en je vult dit in "magic card splitcoaststamper" kun je het filmpje bekijken.

1 opmerking:

mieke zei

Inderdaad een leuke kaart, het is dat ik niet kan stempelen....

Mieke