maandag 28 februari 2011

Easel Kaart


Hier heb ik en easelkaart gemaakt. Hiervoor heb ik design papier ven K&Company gebruikt "Chocolate Neopolitan". En Spelbinders Nestabillity's Heart en Scallop Heart. De tekst spempel is van Cards Only en de Tulpen en het meisje zijn van Magnolia. De achtergrond heb ik ingekleurd met inkt van "Stampin Up" en een waterpenseel. Het meisje heb k in gekleurd met Derwent Coloursoft. Op het bloemetje in haar haar heb ik en klein strassteentje geplakt. Het witte bloemetje op de voorgrond heb ik bewerkt met een achtergond stempel. Ik weet alleen niet of het goed te zien is.Deze heb ik vast gezet met een crystal brad. Het leuke scallop randje onder aan de kaart het ik gemakt met behulp van en hoekpons van "Stampin up". Voor de rest nog wat lint en dit is het resultaat.

Geen opmerkingen: