zondag 6 maart 2011

Van Harte


Hier een kaartje gemaakt met een echniek die ik op StampTV heb gezien. En heet Emboss Resist. Eerst heb ik een oval uitgestans maar de stans heb ik er op laten zitten. Toen heb ik een tekst achtergrond stempel gebruikt en daarna de stans eraf gehaald. Dan hou je een wit randje over. Toen heb ik de hartjes uitgestanst en er een mal van gemaakt. Om vervolgens er met de Versamak mini pad over heen te gaan. Eigenlijk is het de bedoeling dat je een stempel gebruikt, maar ik had geen geschikte stempel.
Dan clear embossing powder erover heen gestrooid en het vervolgens te verhiten met en heatgun. Toen heb ik groene inkt op een sponsje gedaan en heb het eerst getamponeerd en vervolgens uitgewreven. En ook de rand het ik aangezet met inkt. Dan een Scallop Oval mat gemaakt en de afbeelding er opgeplakt. Twee gaatjes boven in de ovals gemaakt en een lint erdoor gehaald. De hartjes achtergrond heb ik op wit cardstock ge embossed met hulp van mijn Bigshot. En over de achtergrond licht gewreven met een sponsje met groene inkt. En deze op de grijze cardbase geplakt. Een decoratief strookje er over en dan de oval op geplakt.

Geen opmerkingen: