zondag 22 januari 2012

Een bijzondere verjaardag


Dit kaartje heb ik gemaak voor mijn lieve schoonmoeder en mijn lieve tante die 70 werden vorige week. Ik heb gebruik gemaakt van designpapier van Stodio Light en Dream Street Papers: Wonderland - Holly Berry. Het grijze op de achtergrond is ge embossed cardstock en dit het ik aangezet met witte StazOn inkt. Voor het hart heb ik Spelbinders gebruikt. Het   van getal 70 komt gewoon uit de computer. De roosjes heb ik gemaakt met behulp van stansjes van Marianne Design: Engelse Roos. 


Ik heb dit uitgestante figuutje omgedraaid en de buiten kant wat op gebold met een embossingtool van Joy! Crafts.



Vervolgens heb ik het opgerold, het begin met behulp van een pincet en de rest gewoon met mijn vingers. En dan de bodum vast geplakt met gewone Tessa hobbylijm.



De roosjes heb ik met Glue Glider Pro Perma Tac op het hart bevestigd.

Groetjes Karin

Geen opmerkingen: