zondag 22 januari 2012

Geboorte Doosje


Er zijn afgelopen tijd veel baby's geboren, en ik wil niet elke keer dezelfde kaart maken. Dus hier heel wat anders. Ik heb gebruik gemaakt van designpapier van Marianne Design, de tekststempel zijn ook van Marianne design: Eline's baby teksten. De Swirl stempel is van Stampin' Up. Het bloemetje komt gewoon bij de Blokker vandaan en het lint bij de Boekenvoordeel.


En zo ziet het er van binnen uit. Een grote versie van een luciferdoosje met een venster erin. Het venster is gewoon van geplastificeerd plastic.


En zo shuif je het open, met een paar lieve witte babysokjes van de Hema erin.

Groetjes Karin

1 opmerking:

Crealien zei

Hoi Hoi

Ik zie dat het al een oud bericht van je is,
maar ik kom nu je blog tegen en heb even rond gesnuffeld.
Wat een leuke dingetjes staan er op.
En dit doosje vind ik ook schattig!

Groetjes Evelien